poniedziałek, 2 lutego 2015

Wymiana

Po długiej przerwie od blogowania, postanowiłem wrócić. W tym poście napiszę jakie autografy mam na wymianę :

- Adam Małysz
- Justyna Kowalczyk
- Monika Pyrek
- Ronald Koeman
- Andrzej Szarmach
- Johan Cruyff
- Tomasz Kłos
- Michał Żewłakow
-Mikko Hirvonen (plakietka)
- Krystyna Pałka
- Gerd Muller
- Julien Absalon
- Patrik Ochs (VFL Wolfsburg)
- Max Grun (VFL Wolfsburg)
- Ferhan Hasani (VFL Wolfsburg)
- Patrick Helmes (VFL Wolfsburg)
- Ricardo Rodriguez (VFL Wolfsburg)
- Patrick Drewes (VFL Wolfsburg)
- Felipe Lopes (VFL Wolfsburg)
- Rasmus Jonsson (VFL Wolfsburg)


Licznik moich autografów : 134

2 komentarze:

  1. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Gatuluję Ci tylu autografów. Co powiesz na wzajemne dodanie swoich blogów do linek. Pozdrawiam blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zainteresowany autografem Johan Cruyff prosze napisz do mnie na moj e mail; mike.2001@wp.pl

    OdpowiedzUsuń